lördag 6 oktober 2007

Avkapat

Jag deltog i en scraptävling där temat var "avkapat". Efter lite klurande kom jag på hur jag skulle tolka temat. Jag klippte helt enkelt isär ett foto i många delar och "lappade" ihop det igen. Jag blev rätt nöjd med slutresultatet faktiskt :-) Det var 90 deltagare i tävlingen och jag tror att jag placerade mig ganska bra. Jag vet inte den exakta placeringen eftersom tävlingen fortsätter i 10 veckor och man fick inte veta resultatet efter första etappen. Men jag fick ganska många poäng, så jag tror jag ligger bland de 15 bästa.


8 kommentarer:

Anonym sa...

Men så snyggt!!! Det ser digiskrapat ut på kortet så snyggt är det :) Måste definitivt prova på detta nån gång.

Anonym sa...

Jag gillade verkligen denna Lo:n, en av mina favoriter i tävlingen. Jättesnyggt med det jkipta kortet, något jag inte skulle våga testa själv. Gillar färgerna, supernajs =)

Lotta sa...

Åh, var denna din?? Jag älskade denna, gav denna 2p när jag röstade. Tycker du har gjort kortet döhäftigt.....helt kalas!

Erica sa...

WOW, vad effektfullt det var med ituklippt foto! Det måste jag testa! Och vilken cool rubrik, hur har du gjort den?

Jenny sa...

Åh så den VAR din! Misstänkte det när jag såg den! Gillar verkligen din stil och fotot var ju såå coolt och rubriken lika så!

Jag... sa...

Det var ingenm dålig tolkning!

Unknown sa...

Hej o tack för din gulliga kommentar i min blogg - blir så glad!

Den här LO´n gillar jag verkligen - tuff tolkning på temat! Synd att du inte fortsatte delta, hade varit skoj se mer av dina alster :)

Anonym sa...

Hur fin var inte denna? Häftigt med det sönder klippta kortet. En liftvarning på den!