fredag 10 augusti 2007

3 nya LO:n

Här kommer tre nya LO:n. Risa och rosa GÄRNA! Jag har ju som sagt haft en ganska lång scrappaus så jag känner mig lite ovan och okunnig på scrapping just nu. Så skriv gärna om du har några förslag på hur jag kunde ha gjort det bättre!

Sen funderar jag på hur jag ska fota mina LO:n så att de blir raka... Jag har dem att ligga platta på terassen och fotar dem ovanifrån men ända bli inte lanterna raka. Det funkar inte att beskära dem raka heller, då skärs en del av LO:n bort på vissa sidor. Så hur gör ni för att få dem raka? Jag lämnade lite av det mörka underlaget kvar runt bilden nu och det är ju inte snyggt.







8 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara lo:s! Heaven sent är den som jag fastnar direkt för. Såååå fin!

Anonym sa...

Var ju tvungen att komma in på en gång och kika.
Vad duktig du är! Önskar att jag hade tid och ro att pyssla som du.

Hoppas att allt är bra med dig och Agnes!

Susanne(SuperMumy)

Jag... sa...

Dom är jättefina! Jag gillar den första bäst! Min skrutat har en likadan body som på nr 2! (onödigt vetande) hehe :-)

Lotta sa...

Men så fina LOer, tokgillar den första. Den är så harmonisk och fin. Sen har jag kikat på dina andra LOer här i bloggen åxå.......du är ju så duktig. Dom är jättefina allihopa. BröllopsLOerna är ju UNDERBARA.

/kikkan på fl....

Örnen sa...

Det är "Blossom" jag har använt på båda canvasarna. Det stora alfabetet är ett revolutionalfabet och det lilla är ett "squeeze"alfabet.

Anonym sa...

Tack för kommentaren i bloggen :-p Jag har stämplat med pigment brush pad och sedan embossat avtrycken, men det går ju lika bra med vattenfast dyna eller akrylfärg. Journalingstämpeln har jag köpt från www.formahantverk.se och streckkodsstämpeln från www.easer.se.
Vad snygga dina senaste var : gillade den första jättemkt! Otroligt vacker! Om jag ska komma med någon konstruktiv kritik så är det kanske att jag nog hade använt ett lite större foto på "Love"-LO:n, kortet försvinner lite och det är synd eftersom det är ett så vackert kort!

Anonym sa...

Kul att jag inspirerar! Söt liten tjej ni har!
Annika

Lisa sa...

Vilken fin LO!