fredag 16 maj 2008

Hinner aldrig scrappa!

Nej, jag hinner inte scrappa längre :-( Agnes och jag åker bort nästan varje dag eller så får vi besök av nån kompis med jämnåriga barn. Och på kvällarna är jag alltid så trött eller så är det nån TV-serie som man "måste" titta på. Men kanske jag hinner scrappa lite i helgen, hoppas det!
Jag har i alla fall några "gamla" LO:s som jag ännu inte visat så jag lägger ut en av dem i bloggen nu så ni inte blir alltför uttråkade då det aldirg uppdateras här nu för tiden :-)



4 kommentarer:

Anonym sa...

Den här gillar jag skarpt!
Lillis70.blogg.se

MalinL sa...

Jättefin! Du är så himla duktig =D Har sånna klistermärken jag med fast de är röda..

Jag... sa...

Blir ju sådär ibland, livet tar liksom över :-) Du får tid snart :-)

Jättefin layout!

Hanna sa...

Tjusig! Roligt att läsa att det är andra som har samma problem. men vår tid kommer väl.