lördag 31 maj 2008

Lite nytt

Här kommer två nya LO:s. Eller de är gjorda för flera veckor sedan, men jag har inte hunnit blogga dem tidigare. De är båda gjorda efter nån skiss men jag har helt glömt bort vems skiss... :-) Visst är stjärnpappret FINT? Tack till Mymlis för den söta grisen! Pappret under fotot där det står en massa "leksaksord" har jag gjort själv. Jag printade ut texten med en font som ser lite "trasig" ut.





TUMMEN-LO:n är definitivt inte min stil, men det är roligt att ta ut svängarna lite ibland. Om jag minns rätt är den en scraplift av nåns LO...men minnet sviker.


2 kommentarer:

Nipsu sa...

Fina & färgglada LO's!:-) Har du skrivit/stämplat "leksakspappret" (där det står dockor, klossar osv.) själv? Kul idé hur som helst med pappret som bakgrund till fotot!!

Anonym sa...

Tycker verkligen om dina LO's. de är enkla. 'Less is more'. Jag tycker om att scrappa enkelt, men tycks ändå inte få till det som jag vill.