torsdag 9 oktober 2008

Kort till Stellas

Jag har köpt ett tävlingskit (rosa) till Stellas höstmix-tävling. Jag ska försöka hinna vara med i alla 5 deltävlingarna, hittills har jag gjort tre av dem. Först ut är kortet, de andra har jag inte hunnit fota än. Där fanns inga andra regler än att man skulle använda minst två mönstrade papper och två dekorationer ur kitet.

De saker jag har använt från kitet är den stora chipboardblomman som är inklädd med ett mönstrat papper från kitet. Den lilla blomman är utstansad i ett annat papper från kitet. De små silvriga blingstenarna och den rosa dekorationen i mitten på blomman är också från kitet.






Jag har använt lite 3D-lack på den lilla blomman.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket härkigt kort.

Anonym sa...

jätte fina färger. Vad kul att du använt dig av punchinella som en del av blomman.

Bella sa...

Så härligt kort, och den stora chipboardblomman var verkligen fin.
Kram från Meli

MalinL sa...

Verkligen ett fint kort!

Lotta sa...

Ett kort HEEELT i min smak. Tokläckert!! Vad käckt att få med punchinellan i blomman så...och färgerna är ju kanon!