lördag 9 april 2011

Ett litet hej

Trevligt att det fortfarande finns någon som läser min blogg fast det går veckor mellan uppdateringarna. :-) Jag uppskattar er som tar er tid att skriva en liten kommentar! Jag har faktiskt scrappat TRE nya LO:s (som jag lovade i förra inlägget) men jag har inte hunnit fota dem ännu, så ni får vänta ett tag på dem.



Det är snabbare och enklare att bara lägga in några foton på barnen, så jag gör det istället!


Syskonkärlek





Världens gladaste 3-månaders knodd
7200 g & 66 cm



Jag såg att Scrappiz ska ha en Påskcrop i år med start den 15 april. Den pågår hela tio dagar, så kanske jag med god tur hinner göra en LO eller två. Börjar bli ett tag sen jag var med i en crop nu, så det vore verkligen kul! Nån annan som ska vara med?



6 kommentarer:

cia sa...

Å vilka sötnosar! :-)

RockMom sa...

Så vackra barn!! Å så stor minstingen är!

Me and My Baby Dolls sa...

Kikar in och säger hej :)
Mysig blogg du har och jätte söta barn!

Viktkamp sa...

jättefina barn =)

sagapo sa...

Så söta barn, och glada. Det är väl så i livet att ibland hinner man inte allt man vill göra. Glad påsk!! / Carita

Anonym sa...

Vilken stolt storasyster,de riktigt lyser ur ögonen på henne.
Moster B.