söndag 6 mars 2011

Lugnt


Ja, det är lugnt på pysselfronten här. Jag skulle visserligen ha tid att scrappa medan Edvin sover, men det finns så mycket annat som behöver göras också. Först städar jag en stund, sen tar jag en kaffekopp och sätter mig vid datorn. Läser genom alla mina favoritbloggar och kollar läget på Facebook...och plötsligt har det gått 2 h! Två timmar som jag hade kunnat ägna åt att scrappa istället! Eller helst gå igenom mina tusentals foton från förra sommaren, redigera dem och skicka in en beställning! Men nej, jag kommer mig helt enkelt inte för.

Men jag lovar, nästa vecka när Agnes ska vara tre dar på dagis så SKA jag scrappa åtminstone en LO. Tyvärr har jag inte ännu framkallat några foton på Edvin så det kommer högst antagligen att bli en rosa LO även denna gång. Men ni kan få se ett foto på Edvin från förra helgens dop :-)



Det kliar verkligen i fingrarna efter att få scrappa detta foto! :-)


Vi hörs! :-)

11 kommentarer:

Ulla sa...

Ååå vilken gullig lite kille. Det är ju precis som du säger man sätter sej vid datan och.....

Prata med min mor som är över 70 och vi har tjatat att dom skulle skaffa data för att vi skulle kunna ha mer kontakt. Då säger hon "-Nääää du, då kommer jag ju inte alls få något gjort." Väldigt bra förklaring varför tyckte jag. Men vet ju samtidigt att det inte är den igentliga orsaken, utan hennes ointresse. Men tyckte det var bra sagt.

Ska bli skönt att få se några av dina fina LO:er igen:)))

Ulla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
RockMom sa...

Vilken fin kille ni har :)
Känner igen det där med att timmarna bara far framför datorn...

Erika sa...

vilken sötis :-)

Annette sa...

Så söt!! Jag förstår verkligen att du vill scrappa det.

Och jag förstår vad du menar med att knappa bort flera timmar på datorn istället för att scrappa... ;)

Soliga hälsningar!

RockMom sa...

Aaron vill också helst ligga nära mig och gosa..skönt att höra att nån annan baby också e sån :)
Annéa däremot sover bra i egen säng, men så e hon åxå sämre på att amma. Myser mest vid bröstet, och sen ÄTER hon efteråt då jag ger tillägg..medan Aaron äter det mesta ur bröstet. Är väl därför han vill vara nära mammas tutte hela natten ;)

Me and My baby Dolls sa...

Vilken sötnos!!!

RockMom sa...

Jo, Miss Goldie.. sångaren e min förstfödde ;)

Unknown sa...

Vilken liten goding!!

Och du, unna dig att bara ta det lugnt när han sover.
Fast iofs så är det både givande och avkopplande att scrappa en stuund också ;-)

Sjlv har jag uppat bloggen flera ggr nu! Tro't eller ej :-)

Sandra sa...

Hejsan! Jag har förresten skickat vidare en award till dig, du kan bläddra lite ner i min blogg så hittar du den under "Liebster Award". Har inte hunnit meddela alla jag delade ut den till än :)

Anonym sa...

Vilken fin kille.Pappa upp i dagen!
Moster B.