måndag 23 maj 2011

Gosedjur

Jag har scrappat en hel del de senaste veckorna, men p.g.a. datorproblem som ledde till nytt datorköp så har jag inte kunnat blogga på ett tag. På Pysseltagens blogg hittade jag en bingo-tävling - såna är alltid roliga eftersom det finns så stor valfrihet. Jag valde en rad med färgen turkos, band och fjäril.





Bakgrundspappret var en riktig utmaning att jobba med. Jag faller alltid för vackra papper med mycket blommor och mönster, men tyvärr är de (i mitt tycke) jättesvåra att scrappa med.





Längst ner i fotohögen hittade jag ett runt foto av Agnes tillsammans med sina käraste mjukisdjur Toffe och Misse. Och vilken tur - jag hittade en rund overlay i precis lagom storlek för att rama in fotot.



En liten journalingticket där jag berättar lite om hennes älsklingsgosedjur.


Tack för titten - lämna gärna en kommentar! :-)

2 kommentarer:

RockMom sa...

Jag vet hu absolut ingenting om scrapping, men det e jäkla snyggt det du gör!!

E-designat sa...

Hej Miss Goldie!
En liten miss i bingobrickan på Pysseltagen;) Det ska vara Mist och inte BandMist;) Ber om ursäkt för förviringen, kommer att fixa detta under kvällen.
Gillar skarpt din LO och hoppas den kommer in till tävlingen;)

Kram
Erika
DT-Pysseltagen