söndag 10 februari 2008

Lite nytt

Det börjar bli dags för en uppdatering av bloggen. Jag har en massa LO:n som jag inte hunnit lägga in tidigare, men nu ska jag visa några av dem. På den första LO:n har jag försökt mig på att stämpla med bubbelplast som är så trendigt just nu. Det var inte så lätt som jag trodde... Färgen ville inte riktigt fastna på plasten eller så hann den torka innan jag stämplade så det blev ganska mycket vitt. Men det ger en ganska rolig effekt.




Här kommer en 10 minuters LO. Jag ville hålla den enkel och stilren med bara vitt, svart och rött.




Dagens sista LO handlar om alla smeknamn vi har på Agnes. Det är en hel del...


9 kommentarer:

SasSa sa...

Urfina va de allihop men den översta den talade lite extra till mig. Enkel men så underbar.
KRam SasSa

fraise sa...

Härliga färger- och vilka ljuuvliga babybilder sen... :-)

Anonym sa...

Jättefina alla tre, gillade den andra mest. Riktigt imponerande att den bara tog 10 minuter!

Angelika sa...

Tokgillar LO:n med bubbelplaststämplingen!! (hmm...långt ord :-))
Och sen har nu ji en sån liten gullunge med, så söt! :-)
Kram

MalinL sa...

Det blev ju hur läckert som helst med bubbelplast stämplingen! :-D

Hanna sa...

Häftigt. håller också på o provar mig fram med bubbelplast men det e inte alls lätt att få det att se bra ut..Men du lyckades.

Jenny sa...

Superfina! Gillar bubbelplast stämplingen massor!

Anonym sa...

Ursöta!

bitte71 sa...

Jättesnygga LO:s! Återigen slås jag över hur bra du är att matcha samma kort och övriga papper: som på den LO:n där du stämplat med bubbelplast - matchar prickarna på tröjan perfekt ju! Den blev min favorit! Och så föll jag som en fura för LO:n med fötterna - helt underbar!