måndag 8 september 2008

Lite nytt

Scrapsakerna har varit bortstädade ett par dagar nu och kommer inte att komma fram igen förrän i slutet av veckan, men jag har några LO:n på lager som jag ännu inte visat i bloggen. Den första ser lite sned och vind ut, men den är inte riktigt så sned i verkligheten. Den ser väldigt enkel ut, men det tog ganska lång tid att klippa alla olika pappersbitar och passa ihop dem till ett bra mönster. Visst är Agnes söt när hon vaknar på morgonen? Håret hänger som en gardin framför ögonen :-)



Jag hade ingen plan eller skiss när jag började göra den här LO:n - och den ser ut lite därefter också...jag är inte alls nöjd med den. Men så blir det ibland...

12 kommentarer:

Pyzzlan sa...

God Måndag Morgon! Härliga pigga och glada LO's. Jag gillar sånhära "Direkt ur verkliga livet" LO's så dehär är bra tycker jag. Sköna frisyrer på båda fotona :-)
Ha en bra dag!

Linda sa...

Jättehärliga LO´s båda två, hon är så fin i håret :-) på borsta tänderna LO´n

Lotta sa...

Men så härlig den översta är....en riktig Glad-LO:) Tänk att mötas av det leende på morgonen istället för min Tindras urusla morgonhumör. skulle jag göra en sån "God morgon LO skulle jag behöva ha svarta och dystra papper......Den andra LOen är ju tokhärliga färger på.....och vilket härligt rufs hon har i håret:)

ZozzosLiv sa...

Håller fullständigt med pyzzlan. Jääätte fina lo.sar o härliga färgkombinationer:-)

**errrrrrrrrrrrrrf ljggh x j jbn tbv h bn** en hälsmomg från lillkillen;-)

ZozzosLiv sa...

Äsch,,jag menade en hälsning från lillkillen;-) hehe...

Anonym sa...

God morgon. God morgon. Vilka härliga LOn. Så finafärgkombinationer.

Bella sa...

Ibland blir man inte nöjd, så är det ju. Jag tycker i varje fall att de var fina. God Morgon var verkligen jättefin, och fotot var såååå sött :-)
Kram från Meli

MalinL sa...

Härliga bilder! Och det är vackra LO's (som vanligt.. =o) )

mymlis sa...

Men den LO du inte är nöjd med är så fin och så din stil, igen en gång, enkel och stilren och färgen något jag inte sett hos dej så ofta!

Maja Stokk / eyovine sa...

Gillar färgvalet på borsta tänderna.. läckra foton =)

Karina sa...

Två jätte härliga LO´s tycker jag. Lite annorlunda stil än vad du brukar göra. Lite tuffare på nåt vis...skit snygga! =)

Maja Stokk / eyovine sa...

Hej! jag igen.. hur går det för dig på scrapfebern??
Kolla min blog, har något till dig där... ;-)