måndag 22 februari 2010

Alla hjärtans dag -kort



Hej på er!

Roligt att ni fortfarande orkar titta in i bloggen trots att det inte händer så mycket här just nu. Jag tänkte visa ett härligt rosa kort som jag fick av min vän Pyzzlan på Alla hjärtans dag. Visst är det sött?




Idag har jag faktiskt shoppat lite scrapsaker! Det är flera månader sen sist! Jag har suktat efter de nya Prima-papperen de senaste veckorna, men de är endera slutsålda eller så finns det bara några få kvar i de butiker där jag tittat. Men idag hittade jag många av dem på Scraplagret så det fick bli en beställning därifrån. Hoppas jag hinner scrappa lite sen då de kommer!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
zink´tunnan´ är inköpt hos ikea för flera år sen. Men mittiallt finns den i sortimentet ännu?

Fin onsdag!

Melle sa...

Hej, har inspirationsliftat ett av dina tio-i-topp kort, känner du igen det? :)
http://frukrok.blogspot.com/2010/02/liftat-fodelsedagskort-och-annu-mera.html

Articsisters sa...

Vilken underbar blogg du har. Jag hade tänkt göra några kort med nya stämplar men fick liksom bara tomt i huvudet. Så en redig bloggrunda brukar vara lösningen.

Tack för inspirationen. Så sött kort - till en vän.

Lisbet