fredag 26 februari 2010

Scrapshopping

Nu har jag äntligen fått hem lite nya scrapsaker! Och jag blev såå sugen på att göra en LO, fick hem så många fina papper från Primas nya serie. Titta här:





Jag sökte överallt efter en butik som skulle ha fler än ett eller två av dessa papper, men det var svårt att hitta. Jag vill gärna beställa allt från samma butik för att spara postkostnader. Till slut hittade jag många av pappren jag sökte på Scraplagret. Jag kan verkligen rekommendera den webshopen, även för oss som bor i Finland! Jag har aldrig nånsin fått mitt paket så snabbt från nån annan svensk nätbutik. Vanligtvis tar det närmare 2 veckor innan paketet kommer eftersom de inte skickar iväg paketet innan betalningen syns på deras konto. Men på Scraplagret kunde man maila in en skärmdump på betalningen till Emma och så postade hon paketet genast.


Jag beställde alltså på måndag, betalade på tisdag och mailade in skärmdumpen samtidigt. Mitt paket postades samma dag och det kom fram på torsdag - 4 dagar efter beställningen kom in! Snabbt jobbat, sånt gillar jag! :-) Jag kommer definitivt att handla fler gånger därifrån, utbudet är relativt stort och hon tar in många av de märken jag gillar bäst, som t.ex. Prima, Pink Paislee Graphic45, Inkido och Martha Stewart.

Nu gäller det bara att hitta lite ledig tid för pyssel också... :-)

Ha en trevlig helg!

12 kommentarer:

cia sa...

Å vad med härliga saker:-D

Karin sa...

ÅÅh vamycket fint du har handlat! Förstår att det kliar i fingrarna nu, hoppas du finner lite tid (å plats ;)) till att scrappa.
kram K.

bitte71 sa...

Jag håller med dig, Emma är helt fantastisk när det gäller service och allt annat också - hon är så duktig på att sätta ihop DT-paket osv som passar var och en. Och hon har massa fina saker i shopen verkligen.
Jag har skickat dig ett litet mail med en förfrågan...
Kram Marie

Tofslan sa...

Härligt :)

Cattis sa...

Vilket härligt paket!! =)

Linda sa...

Blommarna från Prima e line är FÖR underbara! :)

Anonym sa...

Hej tjejen!

Wow vad mycket godsaker! =) Om du är i shoppartagen så kan jag berätta att jag ska ha en utförsäljning av massor med scrapprylar, mkt av det helt oanvänt & ligger i förpackning. Så kika in om du är intresserad! =)

Ha en bra dag, kramar Ulrica

Cia sa...

Vilka godsaker. Hoppas du hittar tid att pyssla fast flytten är nära.

Det finns något till dig i min blog.
Kram Cia
http://cia-b.blogspot.com/

Pyzzlan sa...

Jag har köpt så många nya stämplar i vinter att jag tyvärr inte minns var jag köpt den. Kan den vara från någon norsk butik kanske??

Stina sa...

Hej du gumman!

Jo, i vardagsrummet så har vi målat på tapeten, med enn färg som heter "Stone". Ja, du förstår kanske...lite gråaktig. Det har vi på de övriga väggarna i det rummet. Jag tycker att det är bra att man bryter lite med en färg när man har en vit spontvägg. Då syns den mer.;-) Kram Stina

Anonym sa...

Scrappar du alls mera? Väntar ivrigt på nya alster!

Miss Goldie sa...

Roligt att det är nån som saknar mig :-) Jag lovar att snart börja scrappa igen, tiden har bara inte räckt till nu de senaste månaderna då vi byggt hus och flyttat. Men nu håller jag på och packar upp scrapsakerna och inreder mitt arbetsrum, så SNART hoppas jag att det kommer en uppdatering i bloggen! :-) Fortsätt och kika in!