onsdag 10 december 2008

Inspiroidu #32

Det finns en finsk inspirationsblogg, Inspiroidu, som jag brukar läsa ibland. De brukar ha olika roliga utmaningar, men jag har aldrig deltagit i nån av dem. Men den här veckan beslöt jag att skicka in en LO. Utmaningen var att använda "vågiga pepparkakskanter", s.k. scalloped på sin LO. Så här blev min LO som handlar om Agnes intresse för bokstäver och siffror :-)



Här kommer en suddig närbild på hur "pärlorna" runt kanten ser ut. De är gjorda med Pearl Maker.


5 kommentarer:

Bella sa...

Jättefin var den :-)
Kram från Meli

lillis70 sa...

Så fin! Är det pearlglue du har på bågarna?
Den som du kom tvåa med är ju underbar!
Du är så duktig!

Karina sa...

Jätte snygg LO. Snyggt med svart och rosa. De där pearl maker´s låter intressanta.

Lotta sa...

Det är så grymt snygga färger ihop. Och vad kul att du tog närbild på hur pearl maker blev.....Jag var inne och skulle köpa, men jag kunde inte bestämma vilken färg jag skulle ha (jag i ett nötskal) så jag avvaktar lite. Men det blev verkligen snyggt, måste ha!

Anonym sa...

Jättefin LO, kul med lite mera text, själv e jag dålig på att skriva:(