måndag 29 december 2008

Stora & små

Här kommer en LO med fyra små foton. Jag tycker det är kul att jobba med flera små foton nu. Rubriken är egentligen i fel ordning kom jag på sen... Vi brukar gå på en lekklubb som heter Små och stora, men jag har alltid kallat den Stora och små så därför blev rubriken så också. Spelar väl inte såå stor roll kanske... :-) På fotona leker i alla fall Agnes med de två ledarna i klubben. Hon blev sååå förtjust i dem och hon pratade ofta om dem här hemma. Nu är det tyvärr slut med Stora & små för vår del eftersom jag börjar jobba igen i januari.

Fotona var så brokiga i färgerna så jag valde att göra dem svartvita. Då kunde jag istället välja ett färgglatt och lekfullt papper. Jag älskar det här pappret! Jag trodde det skulle vara svårt att jobba med eftersom det var så fullt med blommor, men det gick lättare än det brukar med såna här papper.

Jag lade Glossy accents på bokstäverna och på den rosa blomman.




7 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin!

Karina sa...

Jätte härlig LO. Fint med svart-vita foton och ett färgrikt papper!! Blir så avis då du får fixat mindre foton, det är så snyggt att ha flera små. Med mitt program lyckas det inte i framkallningen när jag förminskat! =(

Lotta sa...

Vilket härligt papper och färger....gillar alla blommorna och det är så snyggt med svart/vita foton:)

Maja Stokk / eyovine sa...

Läckert! Gillar färgerna å så dina fantastiska journaling spottar. Det är du verkligen en mästare på!

Gott slut å hoppas att ni får ett fantastiskt 2009.

// Maja

Unknown sa...

Så fin! Jättesnyggt med gloss på bokstäverna, måste jag prova nån gång :). Gillar färgerna på den här LO:n också!

Pyzzlan sa...

Håller med dig om att det är ett jätteläckert papper! Fin balans med de svarta detaljerna till fotona.

Bella sa...

JÄttefin LO.

Visst blir det fint med flera små foton. Har framkallat det, men inte scrappat något än :-)

Kram och gott nytt år från Meli