torsdag 20 december 2007

Mina scrapsaker

Idag har jag fotat mitt köksbord då det är fullt med scrapsaker. Det blir väl att städa bort allt under julhelgen, det är ju inte så snyggt då bordet är fullt med verktygsbackar, klistermärken, papper och allt annat. Här kommer i alla fall några bilder på min "scrapverkstad".










Det var nån som ville veta hurdan förvaring jag har för mina 12x12 papper. Jag har två olika mappar. Den första rymmer MASSOR med papper. Det finns olika fack i den. Jag köpte den nånstans i Sverige i fjol somras, minns tyvärr inte på vilken scrapbutik det var. Om nån känner igen mappen får ni gärna skriva vad den heter och om ni ver var den går att få tag på, jag skulle vilja ha en till. Kan det vara en Cropper Hopper? Fast jag tror inte det...







Den andra mappen jag har är mycket tunnare och har bara ett enda stort fack. Den är inte lika bra tycker jag, det funkar bättre då man kan sätta pappren i olika fack som den första modellen.
I den här mappen tänkte jag först förvara mina enfärgade papper, men nu ryms inte alla i den så jag har flyttat en del till den större mappen.

7 kommentarer:

bitte71 sa...

Åh, vad kul att se hur andra har det i sina scraphörnor. Vilken otrolig ordning du har fastän du måste flytta dina grejer fram och tillbaka och bara har köksbordet att hålla till på *harklar mig och försöker förtränga röran på mitt jättestora pysselbord*
Kram!

Anonym sa...

men alltså, skläpar du det där fram o tillbaka varje gång du ska scrappa, eller äter ni inte vid köksbordet *nyfiken*
jag har ett litet rackarns skrivbord som inte räcker till egentligen, men jag blev så less på att föytta fram o tillbaka hela tiden. Himla kul o se alla dina grejer.

Anonym sa...

Oh jesus, vilken ordning!!!Får nästan lite ångest här ; ) Kul & se hur andra har sina grejer : )

God jul på dig!

LadyDi sa...

Oj, det kallar jahgvälorganiserat det! Här är det en enda röra;-)

Anonym sa...

Men vad fint....blir lite *avis* måste orda lite röran tror jag....hmhm

Miss Goldie sa...

Ja, tyvärr är det så att jag släåar fram ALLT det där ur graderoben varje gång jag ska scrappa. Men det blir ofta så att jag låter det ligga kvar en vecka eller två eller tre... Sen när jag städat bort allt kan det ta flera veckor innan jag scrappar igen. Och vi ryms nog att äta, jag skuffar bara undan sakerna lite till ena sidan då :-) Men det är ju inte det ideala om man säger så... :-)

Lenas pysselgrop sa...

Jag är också imponerad av ordningen! Jag borde få nån form av förvaringslösning för mina papper, de finns just nu bara i en kartonglåda, inte det mest praktiska liksom ;)