tisdag 21 april 2009

Inspiratör hos StoryHouse

Jaaaa, äntligen får jag dela med mig av min glädje!

Jag har blivit utvald till INSPIRATÖR åt StoryHouse! Det ska bli jätteroligt! Jag kommer alltså att få ett scrappaket hemskickat med jämna mellanrum och så ska jag göra både LO:s och kort som ska visas upp i StoryHouse blogg och i deras butik i Ängelholm.


Mitt första paket anlände för en vecka sen och det var välfyllt med en massa härliga nyheter. Jag har hunnit göra flera LO:s redan, bl.a. en presentations-LO om mig själv. Här har jag använt Jenni Bowlins färgstarka papper i orange och turkos.



Det är flera år sen jag gjort en LO enbart om mig själv...tycker inte riktigt om att vara med på foto. Innan Agnes föddes scrappade jag flera LO:s om mig själv, men nu har det inte blivit nån på väldigt länge. Så det var kul att göra en uppdaterad "Jag är..."-LO nu.



Blomrankan är utklippt ur pappret Tangerine Dream - Floral från Jenni Bowlin. Den silverfärgade punchinellan och biljetten kom också med i paketet.



Om du är nyfiken på StoryHouse - skynda dig att kolla in deras butik!

Tack för att du tittade in!

19 kommentarer:

cia sa...

Supergrattis och väl värd.
Härlig LO och kul med färger som inte vanligtvis syns hos dig;-)

Ulla sa...

GRATTIS, va kul. Då kan jag gå in och kolla dom IRL....

Bettan sa...

Hej kollegan :D Denna lo är så färgstark och fin! Gillar den massor. Var hittade du loggan? Jag kopierade headern...hm, din logga var ju snyggare, vill ha :-)

Hanna sa...

Grattis vad kul! Jätteläcker sida du gjort. Ha det bra, hoppas vi råkas snart. :)

UlrikaT sa...

Ett stort grattis och vilken snygg LO du har gjort!

Sandra sa...

Grattis, vad roligt med ett sånt uppdrag! Är inte det samma som DT? Fin LO, härliga pastelliga sommarfärger

Erica sa...

Den är superfin!!

Alex sa...

GRATTIS tjejen! Va kul!! O vilken underbar färgstark LO du har gjort! Ska bli kul att följa dig som inspiratör!

Anonym sa...

Wow alltså, men va skoj!!

MissMian sa...

GRATTIS!!!!!

Maja Stokk / eyovine sa...

Stort GRATTIS!! Så himla roligt, det uppdraget är du väl värd! Snygg Lo om dig själv också =)

Kram Maja

Pyzzlan sa...

Grattis till uppdraget! Skall bli så kul att se vad du hittar på. Jättefräsch debut LO blev det iallafall - gillar färgvalet mycket :-)

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

Stort Grattis!! Jätteroligt!
Underbart färgstark LO! Det gillar jag! :)

Jo sa...

Grattis!!

Karin sa...

Grattis igen till Dt-uppdraget! Himla fin LO !
Jaa, visst har vi bra smak du & jag;)

kram!

Yoli Design sa...

tack så mkt tjejjen...
du är också grymt duktig...
så roligt att se det du skapar!!

Å grattis till DT-skapet...


kramar i massor...

kristina sa...

Hej, hej! ja visst är det kul att äntligen få berätta för världen att man är dt! =) gillar dina alstrer jättemycket! ska bli riktigt kul att bli kollegor!! kram

Karina sa...

Grattis till uppdraget! Färgstark och härlig LO.
Lycka till!! =)

ZozzosLiv sa...

GRATTIS GRATTIS!!!!O superfiin LO...So you!! Kraam