lördag 18 april 2009

Jul-LO

Nu har jag äntligen kommit mig för att scrappa en tråkig "måste-LO". Ibland har man ingen inspiration alls att scrappa vissa foton, men man "måste" ändå göra det. Som t.ex. foton från förra julen. Man tar ju mängder av foton under julen och det är svårt att få ihop det till en snygg helhet. Jag gjorde en ganska likadan LO som jag gjorde förra julen. Ett stort foto i mitten och en massa små runt omkring som en ram. Sist och slutligen blev jag ganska nöjd med den :-)





Tänkte att jag skulle lägga in förra årets LO också så får ni sen den igen.




17 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

Vad läckert, detta ska jag lägga i min idébok. Så fiffigt att bara scrappa en jullo istället för "många".. Superläckert var det också , båda två!

Kram Maja

Örnen sa...

Vilken smart idé att scrappa en LO med massa småfoton som ram! Får man lifta idén? LOn blev väldigt snygg och jag gillar verkligen swilarna:-)
Trevlig helg!
Kram.

cia sa...

Bra sätt att få med massa foton som man ju vill visa men ine ha en LO/foto.

Den liknar ju förra årets lite, ska du ha samma stil på alla jul-LO's? Kasnke vore en kul ide:-)

UlrikaT sa...

Supersmart ide! Snyggt blev det ju också!

Anonym sa...

Va smart och fiffigt,undrar vilken storlek du har på de små fotona.Tror jag skall komma in och titta vad ni gör den 24:de,de är alltid lika inspirerande.
Barbro

Sandra sa...

Hatten upp till dig som orkar scrappa jul :) Själv orkar jag inte tänka vinter mera... men fina LO's, tycker speciellt om de vita blomsterswirlarna på den översta.

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Men så smart att fixa till det så här! Och snyggt blev det ju verkligen! Wow!
Fiffigt att använda denna layouten till tex träffar, kalas och annat firande med många liknande kort ifrån! *lägger i minnesbanken*

Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram / Angelica

Pyzzlan sa...

Fin och fräsch jul LO! Jag fattar inte hur du lyckats få Agnes att stå stilla med tomteluvan på. Skulle aldrig lyckas här. Jättegulligt foto blev det iallafall. Ha det gott!

Ulla sa...

Gu va fint, e je int så mytchy som behövs fö e ska va fint.

Ulla sa...

Hej, vill du maila mej?? Hittar inte din mail, har några frågor.

tantscrappa@gmail.com

ZozzosLiv sa...

Shit va läckert!!Hu fasiken foår man såde mang kort ti sii såde fiint uut?? Ja fattar int...Smart idé va e å...Kram

Lotta sa...

Wow...så snyggt!! Vrål-läckert med alla småfoton och din dotter är ju bedårande söt!!

Hanna sa...

Oj vad fin, inte alls rörig fast det är så många bilder1

Lena50 sa...

Gillar massor, massor, massor.
En så helt otroligt bra idé, vad kul att ha kvar dessa och titta på år efter år villka man firade jul med! Lo var hur fin, glad, julig som helst, som dom andra skriver, liftvarning :)

MalinL sa...

Fantastiska LO's!

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

Oj va fiin LO!!! Underbart med alla bilder, smart idé!!

Alex sa...

grym idé! den kommer jag definitivt att sno! har medvetet undivikt att scrappa jul just för att jag tycker att det är så svårt att få med allt, men det här var ju så smart! tack för inspirationen!