lördag 14 februari 2009

Glad Alla Hjärtans Dag!

Jag har ju gjort en del kort den senaste tiden så jag tänkte att jag skulle göra några till Alla hjärtans dag också. Tre stycken blev det - fler hann jag inte med innan det var dags att skicka iväg dem.

Det första kortet är det som jag är mest nöjd med. Det har min mans syster i Sverige fått - många kramar till dig, Anne!


Utstansade små hjärtan


Den runda textrutan gjorde jag själv på datorn och skrev ut. Tyvärr blev fotot lite suddigt...


Följande två kort är gjorda av ett Fancy Pants Valentine-papper. Väldigt användbart då det var fullt med söta motiv - bara att klippa ut och limma fast. De här två korten har Agnes skickat till några av sina kompisar :-)






5 kommentarer:

mymlis sa...

Vad söta de var! Gillar speciellt det första kortet!
Trevlig vändag till dej!

Alex sa...

så söta så! gillar bäst det andra! så himla söta små fåglar! *vill ha*

Pyzzlan sa...

Du har blivit så duktig på att göra kort ju! Vi glädjas över kortet som pryder vår bokhylla idag. En stor kram till er alla på Alla Hjärtans Dag!

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

vilka supersöta kort du gjort!!

ZozzosLiv sa...

Jaa MissG...Du är duktig på...ALLT!!!:-) du e min nya "scrapidol";-) Kraam