torsdag 5 februari 2009

SÖT!

Nu börjar det vara ett tag sen jag uppdaterade bloggen. Det beror på att jag inte haft nån tid alls att scrappa. Agnes fick magsjuka förra veckan och blev så dålig att vi hamnade in på sjukhus TVÅ gånger - sammanlagt 6 dygn. Nu börjar hon vara återställd men jag har varit hemma med henne hela veckan - och då hinner man inte scrappa :-) Då är det full rulle hela tiden!

Men jag hittade några LO:s jag gjorde i december som jag inte visat i bloggen ännu, så ni får hålla tillgodo med en av dem. Visst har Agnes härlig min på det här foto? Jag sa åt henne att hon ska se söt ut och då gjorde hon så där :-)




Imorgon ska jag på scrapträff hela dagen så efter det har jag förhoppningsvis några fler LO:s att dela med mig av. Tack för titten!

12 kommentarer:

Bettan sa...

Hela Lo´n är ju fin, men fotot är ju hur sött som helst.
Hon är ju en jättebra modell :-)

Alex sa...

Håller med! Agnes är som gjord för att bli scrappad ;-)

Älskar LO:n också! Härligt djup med alla utskurna blommor. Superfint!

Men du, hur lyckas du alltid få till så snygga foton på dina LO:s? Ni har väl vintermörker i Finland också, har ni inte det? :-)

Anonym sa...

Hej
En jätte härlig och super fin Lo:s. Så underbara färger!
Johanna 79 familjeliv

Ulla sa...

Hon är en riktig supermodel!! Lika söt som mamma, eller?? :)..

LO:en är jättefin, gillar enkelheten och ändå så jobbad, om du förstår vad jag menar??

Pyzzlan sa...

Vilken posör alltså! Hon är ju hur tacksam som helst att fota ju :-) Härlig LO som helhet, gillar verkligen färgerna i kontrast mot det svarta. Undrar också hur du har lyckats få en så bra bild i detta dystra vintermörker.

Tack för kommentaren i bloggen! Den värmde!

Bella sa...

SÅ vacker LO! Det var så fint du gjort med blommorna.

Kram från Meli

Lotta sa...

Usch vad tråkigt att hon varit så sjuk, hoppas hon snart blir riktigt bra igen...

Härlig LO...och lilla Agnes är så sööööt:) Har du skurit ut blommorna på pappret och lagt kortet under....eller hur har du gjort det? Supersnyggt är det:)

Gin/Ginny sa...

Hoppas lillskruttan mår bättre? Vad otäckt med sjukhusbesök och allt.. :(


Nu finns min allra första LO (irl) ute på bloggen :) Titta gärna och säg vad du tycker :)

kram!

Karin sa...

Vassegoo! Va roligt att du gillade sakerna, vi har ju lite samma smak ;)
Kanonfin lo detta var! =)

Gin/Ginny sa...

Tack, jag blev faktiskt riktig nöjd själv. (man ska ju då inte komma in och titta på dina, erhm.. ;P)

kram!

Alex sa...

tack! det var faktiskt riktigt fint med rosa, blir nog mera rosa i fortsättningen :-) om du gillar blommorna, kika in hos http://scrapperlicious.blogspot.com/

så himla bra tips o trics! måste testa hennes "spiralblomma" snart :-)

Anonym sa...

Sinulle on jotain blogissani!

Tämäkin sivu on niin kaunis että. Osaat tehdä valloittavia otsikoita :)