onsdag 25 februari 2009

Skiss-LO

Jag hittade en jättefin skiss hos Nettans som jag tyckte passade mig perfekt. Så här ser den ut:



Jag gjorde en LO om Agnes sångglädje. Hon tycker jättemycket om att sjunga och kan redan en massa sånger utantill fast hon inte ens är 2 år ännu. :-) Jag tyckte det passade bra med det fina notpappret bakom fotot. Blomrankan och titeln är utskurna med Silhouetten. Pärlorna runt hela LO:n är gjorda med kristallfärgad Pearl maker som jag fick av snälla Eyovine - tack så mycket!



Härlig mockablomma från Maya road.





16 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

WOW!!!!!Så j*vla fiin!!!Vann je hakon miin??Ja tappa on!!!!
kram

cia sa...

ättefin var den!
Kul att du fick scrappat lite:-)

Karina sa...

Den skissen tipsade Millami om också. Den var jätte snygg och jag har funderat att scrappa till den också.
Din tolking blev jätte fin. Snygga papper och dekorationer.

Alex sa...

Wow, jättefin! notpappret var verkligen passande o blomrankar bara för fin! nä, hela allting är såå vackert!

Bettan sa...

Så avis på dig som har en siluett som skär ut så vackra saker till dig :-) Din Lo blev jättefin...som vanligt :D Inte konstigt man gillar dina lo´s igentligen, din dotter är ju jättesöt :)
Du fastnade också för butiken ser jag. De har verkligen HUR MYCKET SOM HELST. Den är min nya favorit också kan jag lugnt säga ;-) Men jag surar lite för rosorna, är så rädd att de försvinner. Första gången jag såg dem så hade de i MASSOR av olika färger. Snacka om att jag ångrar att jag inte beställde då.
Oj, det blev en halv roman :D Ha en skön kväll!
Elisabeth

Karin sa...

WOW! Vilken underbar layout! Kul & se din tolkning :o) Riktigt, rikitgt fin!
Kram!

Heidi Backman sa...

Den här LO´n är ju bara för underbar! :o) Blir så avundsjuk på din silhouett ;o) Skissen lade jag märke till också efter att Millami tipsade om den så igår började jag också scrappa efter den..ska fortsätta nu ikväll så får vi se hur den blir sen!

Maja Stokk / eyovine sa...

Superfin! Visst är det härligt med barn som sjunger.. Min kille är tre nu och har också kommit på att sjunga är kul.
Är glad att pearl makern fick ett riktigt hem att bo i =D

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

Äälskar färgerna på denna LO!! jättefin!

Hanna sa...

Vilken fin LO!
Tack för kommentaren hos mig, det är en clear-grejamoj från prima under fotot (typ genomskinlig plast med svarta mönster på...svårt att förklara, de heter Prima paintables tror jag).

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Underbar LO! Älskar de bruna tonerna blandat med gammeldags vitt och musikteckena! Verkligen snygg!

Blev lite nyfiken på den norska nätbutiken... Hur mkt (cirka) blev det i frakt för dig? För där var ju verkligen ursnygga grejer och en hel del att välja på! (Så sugen...!)

Nu ska jag gå härifrån med mängder av inspiration och kli i fingrarna!
På återseende!
Mvh / Angelica

Pyzzlan sa...

Skissen passar nog dig perfekt - fin tolkning! Den vita blomman som du skurit ut är läcker, kontrastar desutom fint mot det bruna.

Ha en mysig helg och hoppas du hinner scrappa litet också :-)

Katrin sa...

Vilken vacker! Kanske ska prova på den skissen... Den var verkligen trevlig!

Ha det gott!

Anita Hagen sa...

Heisann. tusen hjertelig takk for koselig hilsen i bloggen min.

Her er linken til hvor du kan handle Martha Stewhart-punchen: http://marthastewartcrafts.seenon.com/info.php


Ellers vet jeg at mange handler disse på ebay. Jeg var så utrolig heldig og fikk min i presang av en god stempelvenn.

Guri land så masse nydelig du lager. Du er helt fantastisk til å scrappe. Aldeles nydelig!

Ha en fin dag videre!

Klem fra Antia

Hanna sa...

Tack för kommentaren hos mig! Jag har också bara en A4 skrivare, jag skar itu pappret innan jag skrev ut och tejpade sen ihop delarna igen och satte papper pch band över skarven för att dölja det! Fick det tipset i en tidning nån gång....

Anonym sa...

Åh så fin! Gillar färgskalan och alla härliga detaljer=D