tisdag 10 februari 2009

LO till Grodans

Grodans pågår just nu en scrapbingo-tävling. Jag gillar bingo eftersom man alltid hittar någon rad som faller en i smaken - man har ju ganska många att välja mellan. Jag valde en rad där det skulle ingå spets, swirls, blommor och minst 4 olika mönstrade papper. Jag brukar vara ganska dålig på att använda fler än två mönstrade papper så det var verkligen en kul utmaning för mig att få med många olika papper. Det blev faktiskt 6 olika papper - det måste vara nytt rekord för mig!

LO:n är inspirerad av både Willea och HannaP - två av mina absoluta favoritscrappare. Och jag blev riktigt nöjd med den själv måste jag säga :-) Så tack för inspirationen tjejer!








17 kommentarer:

cia sa...

Jättefin!
Massa fina detaljer utan att bli för mycket.

ZozzosLiv sa...

Ojj herreguuud va fiin!!!*ja sviimar*
Kram

Unknown sa...

Helt underbar! Så läckert med snörningen :)

Tack för komplimangen - kram!

Maja Stokk / eyovine sa...

Underbar!!! Å trots din inspiration från två duktiga scrappare så är det en tydlig miss Goldie LO ;-). Med din härliga touch...

Pyzzlan sa...

Den var ju mysig! Fina detaljer med sömmen och ROSA spets:-) Gullig bild på A också.

Anonym sa...

Superhärlig Lo. Älskar färgerna brunt och rosa.

MalinL sa...

Du milde vilken snygg LO!!!

Hanna sa...

Härligt! Jättesnygg sidor du gjort, Låter ju kul med träff... Vi sitter o klurar för tillfället här oxså om vi ska börja på...
Ha det gott!!!

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

Jättefin!! Underbara färger och många snygga detaljer.:)

MissMian sa...

så mycket snyggt jag hittade här!!!

Alex sa...

Håller med Eyovine - det är fortfarande väldigt mycket du. Så många fina detaljer.. man vet inte var man ska titta först :-) Gillar snörningen jättemycket.. o spetsen.. o blommorna.. o.. ja.. allt! du inspirerar!

Catta sa...

Hejsan
Här kommer en liten kul utmaning, se min blogg
Ha det gott/Catta

Gin/Ginny sa...

Åh så fin! som alltid! :) Skriver som föregående talare: mycket fina detaljer utan att bli för mycket! :)

Ejdern sa...

Wow! Vilka fantastiska detaljer!! Jättefin idé med den bortrivna biten och bandet som du sytt fast.

Alex sa...

å nej.. inte skicka in nåt! då blir mina chanser att vinna nåt lika med noll... typ... ;-)

Karin sa...

Jättefin layout i underbara färger ;)

Hanna sa...

Åh, vad kul att du inspirerats av mig!! supervacker LO!!