söndag 21 juni 2009

Busunge

Jag har faktiskt hunnit scrappa lite under midsommarhelgen också. Jag gjorde en LO till Scrapperiets sommartävling, där man skulle tolka den här skissen.


Jag kände för att göra en riktigt "basic"-LO, helt utan mönstrade papper och med väldigt få dekorationer. Jag embossade bruna, vita och svarta pappersremsor i Cuttlebugen så de blev liiite mönstrade. Sen dekorerade jag med några vita blommor som följde med de vita foambokstäverna. Snyggt?!? Njae, jag vet inte...kanske lite för tomt ändå.




Lite närbilder för att visa embossingen på pappersremsorna. Man kan göra mycket kul med en Cuttlebug :-) Jag använder den så gott som på varje kort och LO nu. Den var verkligen ett bra köp!


Nu är jag sista veckan på jobb innan jag har FEM veckor semester - härligt!
Ha en bra dag


7 kommentarer:

Anne M sa...

Flott tolkning av skissen!! Av og til er det kjekt med slike enkle basic LOer også:)

Pyzzlan sa...

Jag såg på den skissen men tyckte den såg så svårscrappad ut. Tycker ju du har lyckats bra. Vitt tar sig bra med kraftpappren tycker jag, det ser fräscht ut! Superskönt foto :-) Den vita wellpappen är från mina gamla gömmor, men jag tror den är från Tiimari.

Maria sa...

Helt icke-förvånande scrappar du superbra i alla stilar! Du är jätteduktig!

Karin sa...

Va coolt med embossingen å jättefint foto.. men liiiite tom ser den ut va?! ;)

Yoli Design sa...

hej hej tjejjen...
å så mkt fint du gjort sedan jag var här å kika senast. :D
Fin tolkning av skissen.. snyggt med det embossade papprena.

Kraaaaaaaaaam

Claudia79 sa...

Jag gillar den jättemycket! Så fint med kontrasterna!

cia sa...

Vad snyggt det blev med embossat papper... kul att du är nöjd med CB'n:-)
Snygg och stilren LO.